itsclassynotclassical

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

En frivillig skoldag (skulle varit föreläsning fast ne)

Av Erik Attoff - 15 november 2010 17:22

Hej!

Idag så åt man en stadig frukost, för att sedan gå ut i regnet och dra sina trötta ben till skolan, det skulle vara en föreläsning om virtualisering av ett internet pokerbolag, men det blev inte av för de kom inte.

Först så var jag vid skolan 09.15, min grupp skulle samlas vid 10.00, jag fördrev tiden med lite SC2 filmer på day9tv, och Mass Effect.

Vid 10.20 kom Erik och vi började med labbe strax efter att Simon och Andreas hade kommit.

Men som tröst av att ha varit där i nära 2 timmar när vi fick veta att föreläsningen var inställd, så blev min grupp klara med labb uppgiften. Det är en seger om inte annat.


Sen var det bara att börja traska hem i regnet, eller inte. Tog 69:an med Erik och hoppade av vid St:Eriks Plan och tog t-banan till Odenplan, sa ciao till Erik och gick resten hem.


Väl hemma bara att ta av sig alla dyblöta kläder och laga mat och bli mätt :)


Dagens genomblöta outfit var i alla fall, svarta rocken från MQ (är väl snart 2-3år tror jag, en gammal trotjänare), smäcken, brungröna älgtröjan. mörkblåa pullovern, sandfärgade jeans och kängor. Sköna saker det!


 

I stort sett helpersonsbild.


 

Färgporträtt.


Svart vit porträtt. 


Sitter nu och skriver här, tänkte spela lite Mass Effect medan jag väntar på ett mail från Andreas.



Ha det bra! //Erik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik Attoff - 15 december 2010 19:47


Hej och god kväll^^Jag uppdaterar nu med en låttext på dagens låt och en morgontrött bild på mig ^^ håll till godo :)   Sonic Syndicate - Enclave We are uninvited guestsIn this melancholy worldAnd soon you learnThat the only thing worth to trea...

Av Erik Attoff - 6 december 2010 12:40

Hej alla där ute! Jag har inte uppdaterat på ett tag för att jag varit en hel del upptagen och inte riktigt haft lust, men nu kommer det i alla fall. Jag var på fotomässan i Stockholm (Älvsjö), har varit på inflyttningskalas hos Matilda och tr...

Av Erik Attoff - 24 november 2010 16:29


Hej!   Det var ett par dagar sedan jag skrev här sist, men mycket har hänt sedan sist jag skrev så det är förlåtet hoppas jag :)   Har pysslat med att få igång min arch som jag vill, har testat lite olika gui:n och sånt där kul :) Just nu s...

Av Erik Attoff - 13 november 2010 21:03


Hej alla läsare, Idag var jag i Uppsala med min far, och hämtade hans glasögon från Gertz Optik, köpte en mus till hans laptop (min gamla IBM x60T), kollade på klockor och optik till kamerorna vi äger, samt fikade. Detta är alltid trevligt och ...

Av Erik Attoff - 11 november 2010 17:44

Hej alla bloggare & bloggläsare! Introduktion: Jag har nu startat en blogg, som i stort sett kommer handla om vad jag gör om dagarna, dagens låt, matlagning, dagens outfit m.m som kan vara roligt att läsa eller diskutera om. Skriv gärna k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards