itsclassynotclassical

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Dagens Låt

Av Erik Attoff - 15 december 2010 19:47

Hej och god kväll^^
Jag uppdaterar nu med en låttext på dagens låt och en morgontrött bild på mig ^^ håll till godo :)


Sonic Syndicate - Enclave


We are uninvited guests
In this melancholy world
And soon you learn
That the only thing worth to treasure,
Are the people that actually care
Then why are there still tears in your eyes?

So I'm trying to teach you something
But you turn away
So I'm trying to show you the path
But you'll walk astray
I would cross the seven seas
Just to get to you
I wouldn't sleep a thousand nights
To give what belongs to you

The token of all I was
I traded for my escape
To see a new horizon
And my burden finally rests now
In the depths of it's water grave
But the waves of the river will always remember

Forever isn't long enough
In the company of you
Forever
My heart will always beat your name

So I'm trying to teach you something
But you turn away
So I'm trying to show you the path
But you'll walk astray
I would cross the seven seas
Just to get to you
I wouldn't sleep a thousand nights
To give what belongs to you

WHAT BELONGS TO YOU

So I'm trying to teach you something
But you turn away
So I'm trying to show you the path
But you'll walk astray
I would cross the seven seas
Just to get to you
I wouldn't sleep a thousand nights
To give what belongs to you


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik Attoff - 6 december 2010 12:40

Hej alla där ute! Jag har inte uppdaterat på ett tag för att jag varit en hel del upptagen och inte riktigt haft lust, men nu kommer det i alla fall. Jag var på fotomässan i Stockholm (Älvsjö), har varit på inflyttningskalas hos Matilda och tr...

Av Erik Attoff - 24 november 2010 16:29


Hej!   Det var ett par dagar sedan jag skrev här sist, men mycket har hänt sedan sist jag skrev så det är förlåtet hoppas jag :)   Har pysslat med att få igång min arch som jag vill, har testat lite olika gui:n och sånt där kul :) Just nu s...

Av Erik Attoff - 15 november 2010 17:22

Hej! Idag så åt man en stadig frukost, för att sedan gå ut i regnet och dra sina trötta ben till skolan, det skulle vara en föreläsning om virtualisering av ett internet pokerbolag, men det blev inte av för de kom inte. Först så var jag vid skola...

Av Erik Attoff - 13 november 2010 21:03


Hej alla läsare, Idag var jag i Uppsala med min far, och hämtade hans glasögon från Gertz Optik, köpte en mus till hans laptop (min gamla IBM x60T), kollade på klockor och optik till kamerorna vi äger, samt fikade. Detta är alltid trevligt och ...

Av Erik Attoff - 11 november 2010 17:44

Hej alla bloggare & bloggläsare! Introduktion: Jag har nu startat en blogg, som i stort sett kommer handla om vad jag gör om dagarna, dagens låt, matlagning, dagens outfit m.m som kan vara roligt att läsa eller diskutera om. Skriv gärna k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards