itsclassynotclassical

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Långledigt med planer inför helgen :)

Av Erik Attoff - 24 november 2010 16:29

Hej!


Det var ett par dagar sedan jag skrev här sist, men mycket har hänt sedan sist jag skrev så det är förlåtet hoppas jag :)


Har pysslat med att få igång min arch som jag vill, har testat lite olika gui:n och sånt där kul :)

Just nu sitter jag i GNOME, men har testat KDE och fce4, ska se hur det blir med Openbox sedan.


I fredags åkte jag hem till landet och var social med mor och far, på lördagen åkte jag till Kim (BKC) i Vattholma och sysslade med billjud i hans Mercedes (Mersmedez), senare kom Jocke (Pocke) förbi och vi åkte och kidnappade Kristoffer (Kavvan) gick på stan och pratade en del minnen och strunt som vanligt.

BKC lämnade oss och vi stack och åt korv vid de fyra mackarna, lämnade av Kavvan hos sig, Pocke och jag åkte hem till mig på landet och väckte far på ett dåligt vis, kan jag egentligen tro när det låter som ett par människor gjort inbrott i huset klockan 4.00 men det löste sig utan blosspill och vi gjorde iordning en säng åt Pocke och somnade gott.

På söndagen tvättade jag kläder -.- svarta rocken, polotröjan, mörkblåa Emilio-jeansen och tillbehör.

Pocke åkte och jag och far åkte in till Östhammar och fixade lite saker, sen till Uppsala med.

Sen bakade jag limpor och bullar igår och åkte hit idag då :)


Mina främsta favorit(lek)saker plus kameran som jag tog bilden med.



Ser starkt fram emot fotmässan :)


Ha en god kväll! //Erik

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik Attoff - 15 december 2010 19:47


Hej och god kväll^^Jag uppdaterar nu med en låttext på dagens låt och en morgontrött bild på mig ^^ håll till godo :)   Sonic Syndicate - Enclave We are uninvited guestsIn this melancholy worldAnd soon you learnThat the only thing worth to trea...

Av Erik Attoff - 6 december 2010 12:40

Hej alla där ute! Jag har inte uppdaterat på ett tag för att jag varit en hel del upptagen och inte riktigt haft lust, men nu kommer det i alla fall. Jag var på fotomässan i Stockholm (Älvsjö), har varit på inflyttningskalas hos Matilda och tr...

Av Erik Attoff - 15 november 2010 17:22

Hej! Idag så åt man en stadig frukost, för att sedan gå ut i regnet och dra sina trötta ben till skolan, det skulle vara en föreläsning om virtualisering av ett internet pokerbolag, men det blev inte av för de kom inte. Först så var jag vid skola...

Av Erik Attoff - 13 november 2010 21:03


Hej alla läsare, Idag var jag i Uppsala med min far, och hämtade hans glasögon från Gertz Optik, köpte en mus till hans laptop (min gamla IBM x60T), kollade på klockor och optik till kamerorna vi äger, samt fikade. Detta är alltid trevligt och ...

Av Erik Attoff - 11 november 2010 17:44

Hej alla bloggare & bloggläsare! Introduktion: Jag har nu startat en blogg, som i stort sett kommer handla om vad jag gör om dagarna, dagens låt, matlagning, dagens outfit m.m som kan vara roligt att läsa eller diskutera om. Skriv gärna k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards