itsclassynotclassical

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Erik Attoff - 6 december 2010 12:40

Hej alla där ute!

Jag har inte uppdaterat på ett tag för att jag varit en hel del upptagen och inte riktigt haft lust, men nu kommer det i alla fall.


Jag var på fotomässan i Stockholm (Älvsjö), har varit på inflyttningskalas hos Matilda och träffade henne trevliga pojk Johan där, och haft det allmänt trevligt.

Nu har jag varit ute på landet och hälsat på mina kära föräldrar och fotograferat lite, ätit upp mig och varit på julkonserten i Östhammars kyrka, träffat familjen Lööf utan dotter, och uppdaterat lite här :)


Jag gillar som sagt blandat klassiskt med nytt och lite annat beroende på humör, så jag tänkte ladda upp lite bilder jag har tagit med olika outfits, så är det upp till er att säga vilken som ser bra/bättre/bäst ut.

Jag var ute och tänkte ta fina bilder men när snön når upp till knäna så försvann snabbt lusten till spexbilder i snön.


I alla fall så kommer det upp lite bilder nu, så får ni säga som ni tycker om dem :)


       


Det var allt för mig hittills idag, trevlig andra advent (i efterskott)!

Mvh Erik

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards